Op we naar ons huis op Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Op we naar ons huis op Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Op we naar ons huis op Koh Samui

Blijf op de hoogte en volg Anja

07 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

Reizen, op weg van Khao Sok naar Koh Samui. Het valt niet mee deze keer. We vertrekken om 9 uur in de regen en komen uiteindelijk pas om 17 uur in ons huis.....met ook wat regen. Met de minibus, een touringcar, de Ferry en een open taxi. Dat was lang, heel lang en vermoeiend. Maar dan het huis, dat maakt in één keer alles goed. Wohee wat een huis. Gewoon even mooi of eigenlijk nog mooier dan op de plaatjes. Voordat ze het zwembad ingaan pakken de kids eerst alles uit op hun eigen slaapkamer. Eindelijk alles eens uit de tassen en in de kast en badkamer. De meiden zorgen er voor dat Joris ook alles netjes opruimt.... Dan doen wij dat ook maar! En dan plonsen we met z'n allen in ons eigen zwembad. Dat wordt een week genieten. Ook al zijn de zonvooruitzichten niet zo, het huis en de plek zijn helemaal goed om even bij te komen. 's Avonds heerlijk eten bij Secret Garden, een Europees restaurant aan het strand. Ook Europese prijzen maar het is het waard. En wat een toeval, hier komen we een gezin tegen dat we ook in Chiang Mai ontmoet hebben. Thailand is zo klein.....of zijn wij voorspelbare toeristen...hihi.

• 07 Augustus 2014 - 07:55

Ricky G:

Nu heerlijk bijkomen van alle avonturen.. Ziet er goed uit...mooie foto's ..... ;-)

Kan pleun eindelijk met die loombandjes aan de slag....

• 07 Augustus 2014 - 07:58

Goeneetjes:

Familie Heijst Heere,

We willen graag foto's zien van het huisje en de beach.
    Rust goed uit, en geniet van de momenten die jullie als familie hebben meegemaakt. Het is toch bijzonder met het gezin deze reis maken.

Frans

• 07 Augustus 2014 - 08:24

Ricky V :

Wat gezellig voorspelbare familie lekker genieten daar..
    En Joris maak eens een foto van je opgeruimde kamer!!!
    Nou tot over een week

• 07 Augustus 2014 - 08:42

Anja :

Effe vertraging maar nu ook de foto's .....de opgeruimde kamer ....is weer een nacht verder !!!