Zwitserleven - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Zwitserleven - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Zwitserleven

Blijf op de hoogte en volg Anja

08 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

De titel is eigenlijk het hele verslag voor vandaag..... Zo genieten van niks doen. Lekker in het zwembad springen als het warm wordt, wat lezen, eten, drinken. Eind van de middag even naar het strand wandelen, zwemmen in het warme zeewater. Weer even in het eigen zwembad zwemmen. 's Avonds eten we in de Bob Marley tent in Fishermans Village. Heel relaxed, ook de bediening. Het duurt maar een uur, ach joh wat maakt het uit. Het is tenslotte vakantie. Het is ook markt in het dorp, dus natuurlijk doen we wat kraampjes aan. Maar Norbert heeft vanavond zijn avond. Hij mag het bestelde pak passen. Geweldig leuk weer. En natuurlijk nog een extra overhemd kopen. Het is ook zo gezellig. Deze keer geen taxi meer maar met geheten eigen autootje naar huis. Wel even wennen. Stap ik in als passagier en wil ik gelijk spiegels instellen en schakelen.... Helaas, deze keer zit de chauffeur rechts!

• 08 Augustus 2014 - 18:58

Ricky V:

Schon pakske....kun je Anja meteen ten huwelijk vragen!!!

• 09 Augustus 2014 - 00:37

Frans:

kleren maken de Man !!! lekker relaxen een weekje rust

• 09 Augustus 2014 - 11:00

Frans G:

Norbie, weer een pak aan laten meten? Jullie gaan toch niet trouwen he,

Goeneetjes