Reizen van Chiang Mai naar Khao Sok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Reizen van Chiang Mai naar Khao Sok - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Reizen van Chiang Mai naar Khao Sok

Blijf op de hoogte en volg Anja

03 Augustus 2014 | Thailand, Surat Thani

Vanmorgen nemen we afscheid van ons heerlijke resort Lanna Boutique Village in Chiang Mai en het leuke beheerderskoppel. We vertrekken om 10.30, vliegen van 12.10 tot 13.20 naar Bangkok. De volgende vlucht moeten we daar hebben om 14.30 uur. Poeh dat gaat krap worden....heel krap als we heel lang op onze tassen moeten wachten! Heel krap....want pas om 13.45 rollen onze tassen op de band!! En dan wordt het rennen. Van de aankomsthal naar het andere eind van de vertrekhal. We zijn een beetje laat zegt de grondstewardes. Ja dat hadden we ook al in de gaten. Even bellen of het nog kan. Waarschijnlijk wel maar hurry up want de gate is wat verder. Inderdaad.....voor ons gevoel is de gate 2 km verderop. Over 10 min. Vertrekt het vliegtuig. Hijgend komen we aan.....vlug aan boord. Nee hoor, het vliegtuig heeft iets vertraging....sorry. Zo weer mooi gered. Dan weer een uurtje vliegen naar Surat Tani en anderhalf uur met de taxi naar Khao Sok. Die taxirit laat ons een wel geweldig mooi stuk van Thailand zien. Wohee, dit is mooi. Bergen, rotsen, groen, palmbomen. Om 18 uur zijn we bij ons nieuwe verblijf. Khao sok river lodge. Dat is dus een verblijf zoals je verwacht op deze plek. Huisjes op palen, alles hout, aan de rivier en alles voelt klam. Dan is ook nog alle electriciteit uitgevallen en is de receptie verlicht met kaarsen. Maar tegenover ons verblijf, bij de pizzeria zien we wel licht. Dus besluiten we om daar te gaan eten. Hij heeft een generator! We hebben er heerlijke pizza's gegeten . Best lekker weer. Met uitzicht op 100 vleermuizen die een zwerm muggen aanvallen. Wat een geweldig gezicht. Na het eten slaat de vermoeidheid toe en zoeken we vroeg het bed onder de klamboe op. De electriciteit is er weer dus de airco kan aan. Gelukkig.

• 04 Augustus 2014 - 07:50

RickyV:

Alleen in Thailand wacht een vliegtuig op jullie haha....