Rondje Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Rondje Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Rondje Koh Samui

Blijf op de hoogte en volg Anja

09 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

We kunnen het toch weer niet laten. We hebben een eigen auto dus moet er weer wat gedaan worden. De zon is er toch niet vandaag. Betekent trouwens niet dat het niet warm is. Het is vandaag heel erg warm! Dus op het gemakkie lekker buiten ontbijten! Helemaal verzorgd door Norbet en Pleun. Al 3 ochtenden een gouden duo! Niks aan veranderen. Minou, Joris en ik trekken eerst wel een baantje in het zwembad! Dan gaan we op bezoek bij de Big Boeddha. Mooie man, zo aan de zee. Dan rijden we verder en stoppen bij een leuk strandje! Heel mooi maar de kids missen de golven. Dan verder naar de waterval van Koh Samui. Niet gigantisch hoog maar de omgeving is geweldig. Minou en ik moeten er een duik in nemen. Het is zo warm. Dan toch naar het strand met de golven, Chaweng Beach. Kids springen een uur door de golven en wij genieten. Zeker daarna van een heerlijke cocktail op het terras aan het strand. Nu we daar toch zijn eten we maar gelijk en nog even shoppen. Niet te geloven wat een drukte daar. Nu gaf mam het op....de energie was op en de winkels gaan wel heel erg op elkaar lijken! En ach, om 22 uur kan her ook..... Morgen weer een poging om echt niks te doen..... Maar de plannen worden weer gemaakt!

• 09 Augustus 2014 - 18:24

Ricky G:

Ooh.. Wat heerlijk hebben jullie het daar.. Komen jullie nog wel terug ?