Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Koh Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Koh Samui

Blijf op de hoogte en volg Anja

07 Augustus 2014 | Thailand, Ko Samui

Relaxt wakker worden. Vandaag niks doen en zwemmen. Uit bed direct de eerste baantjes getrokken in ons zwembad. Dat is wakker worden. Een ontbijtje en dan niks doen en hopen op zon. Helaas die wil niet vandaag. Maar de temperatuur is goed. Onze gehuurde auto wordt gebracht. Lekker, kunnen we zelf gaan en staan waar we willen. Vanmiddag bij Fishermans Village wat gaan eten. Precies op tijd binnen voor een bijna vertrouwde regenbui. Daarna Chaweng beach, zou een van de mooiste stranden moeten zijn.....Misschien ooit wel geweest maar nu is het vooral heel erg toeristisch en lijkt de straat erachter op....van alles door elkaar maar het plaatje is zeker niet dat van een idyllisch bounty eiland. Maar de kids kunnen er blijven shoppen. Dan is ons huis weer een oase van rust. Waar we gewoon om 22 uur nog lekker een duik in hebben genomen!

• 07 Augustus 2014 - 19:31

Ricky V:

O wat klinkt het ondanks de regen toch super.
    Shop en geniet ze