Tubing de rivier af en regen - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Tubing de rivier af en regen - Reisverslag uit Surat Thani, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Tubing de rivier af en regen

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 Augustus 2014 | Thailand, Surat Thani

Wakker worden in een boomhut en slapen onder de klamboe. Weer eens wat anders. Wel een beetje vochtig en klam hier. Na het ontbijt even familieberaad wat we vandaag gaan doen. We willen tubing (op banden de rivier af) en een wandeltocht in het Nationaal Park. Dan de banden eerst want daar was het meeste enthousiasme voor. Om 12 uur springen we, met een gids, de rivier in. En dan begint het natuurlijk te regenen. Maakt niks uit, we worden toch nat en het water is lauw. Wat toch weer een geweldig leuke ervaring. De rivier kronkelt door het woud van allerlei bomen, langs de rotsen en we signaleren zelfs een slang in de bomen. Ook in het water maar ik doe gewoon of ik die niet gezien heb!! Het is ook weer droog geworden dus is het zicht beter en is het nog meer genieten. Bij een inham in een rots hangt een touw. Dat betekent natuurlijk even stoppen en zwaaiend aan het touw de rivier induiken.....en niet allen de kids! Na anderhalf uur is het eindpunt bereikt en staat de taxibus ons op te wachten. Zodra we instappen hoost het er weer uit. Dat zal niet meer veranderen vandaag. Dus na een douche en lekker lunchen laten we de wandeltocht maar zitten. Het wordt lezen en spelletjes doen op iPad en telefoon in de kamer. Relaxed. Dan hopen op morgen iets droger weer. We gaan de hele dag op stap. De jungle in, op een boot....enzo. Hopen dan maar!
Oh ja en sorry voor alle schrijffouten in het verslag. Minou heeft ze gisteren allemaal even gelezen.....mam wat heb jij veel schrijffouten gemaakt! Sorry maar het valt ook niet altijd mee, 's avonds op het ipadje....

• 05 Augustus 2014 - 09:12

Ricky V:

Wat leuk op een band de rivier af.
    En je kunt daar dus eventueel zwemmen met ....slangen!!!
    Moet zeggen dat Norbert erg vrolijk op de foto staat. ;)

• 05 Augustus 2014 - 09:17

Ricky G:

super ! alleen die slangen mogen ze thuis laten !
    heb je daar in jullie huisje geen last van ?