Olifanten verzorgen! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Olifanten verzorgen! - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Olifanten verzorgen!

Blijf op de hoogte en volg Anja

31 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vandaag de dag. Olifanten verzorgen. Daar hebben we, en zeker de kids, lang naar uit gekeken. Om 8 uur staan we klaar voor vertrek voor een geweldige dag. En om dan en lang verhaal kort te maken.....dat valt tegen! De Kids hebben genoten van in totaal een uur iets met de olifanten doen. Even op de foto, een ritje van 3 kwartier op de rug van de olifant en wat water over de olifant gooien in de rivier. En dat alles was tussen 2 en 3. De rest van de dag hebben ze ons bezig gehouden met een bezoek aan de olifantenpoeppapierfabriek (mooi srabblewoord), de langnekkenstam (dat was echt aapjes kijken die klaar zitten voor een foto), een lunch (waarna ze ons adviseerde een nap te doen), wachten en wachten. Daarnaast waren deze olifanten volgens mij een toeristisch vermaak. Voelde niet goed. Wilde juist alleen de olifanten verzorgen.Maar de kids vonden dat uur geweldig en de foto's zijn leuk. Gelukkig hadden we heel gezellig en leuk gezelschap: twee heel gezellige Nederlandse kleuterjuffen, een Canadees stel en een leuke Chinese. En wij allemaal hopen toch iets terug te krijgen van deze dure excursie .....maar we vrezen.... Thuis stond de beheerder ons op te wachten en begreep onze frustratie. Deed gauw het licht aan zodat de kids nog even konden zwemmen en hij is dikke vrienden met de kids .....gisteren hadden mum en dad beloofd: vandaag KFC en dus ....ja hoor. Hij zorgt voor een heel snelle telefonische bestelling. Douchen, lekker eten en s avonds nog even kletsen bij het zwembad met een Frans stel. Praten over mooie skigebieden in Frankrijk.....met 35c! Eigenlijk toch ook weer een bijzondere dag waarvan de kids hebben genoten. Wij zeker ook van de natuur, het gezelschap en onze beheerder!

• 02 Augustus 2014 - 08:25

Ricky V:

Tja ......maar er komt nog moois genoeg

• 02 Augustus 2014 - 12:27

Ricky G:

Nou ... dat uurtje met die olifanten is goud waard... Ga gelijk kijken of ik dat scrabble woord kan leggen ;-) zie alleen de grootste helden niet bij de olifanten ....

Over skiën praten in Thailand is wel een beetje overdone.. Maarja .. In de kets leerde da wel wir af.. War...