Verder reizen van Sukhotai naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Verder reizen van Sukhotai naar Chiang Mai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Verder reizen van Sukhotai naar Chiang Mai

Blijf op de hoogte en volg Anja

29 Juli 2014 | Thailand, Chiang Mai

Vanmorgen weer op tijd de wekker. Om 8 uur haalt de tuktuk ons weer op. We moeten om 8.30 uur op het busstation zijn . Dan gaat onze bus naar Chiang Mai. De meiden van ons hotel halen weer alles uit de kast om ons ontbijt op tijd klaar te hebben. De panccakes krijgen we in een bakje mee. Dan 6 uur de bus in. Beetje lezen, slapen, eten.... Als we vertrekken zit de bus bijna vol. Gedurende de rit komen er steeds meer mensen bij. Iedereen kan erbij en krijgt krukjes om achter of in de gang te zitten. Het landschap wordt gedurende de rit steeds mooier. We zien de rijstvelden, het wordt heuvelachtig en de begroeing wordt steeds mooier. Als we in Chiang Mai aankomen metken we meteen dat dit een andere stad is dan Bangkok. Mindere hectisch, minder chaotisch, minder vies. Natuurlijk vliegen alle taxichauffeurs bij het uitstappen meteen op ons af. Maar dan....waar ligt ons nieuwe verblijf. Lana boutique resort? Oh jee, wat gaat dat betekenen? Nou van alles, het ligt zo'n 20 minuten buiten de stad, in een geweldig groene rustiger omgeving en het heeft maar 6 villa's.......zo schitterend mooi! Wohee! En ook het huisje is helemaal perfect, net als de eigenaren (of eigenlijk de beheerders). We zijn echt de gast. Na eerst weer een heerlijke verfrissende duik in het kleine zwembad is de man van het beheerdersstel onze taxichauffeur naar de stad. Daar stappen we minde in het bruisende stadsleven. De markt met alle restaurants erom heen.

• 31 Juli 2014 - 20:30

Ricky V:

Het houdt niet op daar bij jullie.... HEERLIJK!!!

• 31 Juli 2014 - 23:44

Fransricky:

We lezen dat alles goed gaat, maar we zien weinig
    We willen graag meer foto,'s zien.

Nog een prettig verblijf

De Goeneetjes