Shoppen en rouwen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Shoppen en rouwen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Shoppen en rouwen

Blijf op de hoogte en volg Anja

23 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Een geweldige dag, een treurige dag. Gek om een heel leuk reisverslag te gaan schrijven als je op de hotelkamer de beelden van rouwend Nederland ziet. Rouwen om mensen, gezinnen, kinderen die net als wij een droomvakantie tegemoet leken te gaan. Die net als wij moesten shoppen, zwemmen, luieren. Maar niet alleen Nederland doet het iets, maar ook hier heeft bijna elke taxichauffeur het erover als ze horen dat we uit Nederland komen. Wat een drama. Maar dat betekent eigenlijk nog meer dat je moet genieten van elk moment. En dat doen we. Vandaag was het een dagje Bangkok extra. Dat wat we echt wilden zien hebben we gezien. Dus vandaag eerst lekker ontbeten en daarna lekker zwemmen en Norbert en Minou sporten in de fitness van het hotel. En dan 's middags toch eindelijk loomelastiekjes scoren voor Pleun in Chinatown. Nou dat is gelukt. Heb nu het adres om een handeltje te starten in Nederland. En naast dat handeltje starten we ook handel in horloges, armbandjes, t shirts, rugzakken, beatboxen, boxershorts, kettingen....we hebben het allemaal. Jammer dat de horloges van 3 euro iets te groot waren, maar ach, dan klop je bij een juwelier aan en die maakt ze kleiner. Is er maar een half uur mee bezig dus vraagt hij er niks voor. Schamen ons diep maar hij wil echt niks! En Lisa bedankt voor de tip van Khao San road. Wat een geweldige straat. Inderdaad een backpackersparadijs. Norbert als oud backpacker en de drie kids als toekomstig backpacker vonden het geweldig! En de enige niet backpacker ook. Heerlijk! Wat een sfeer. Minou heeft eindelijk haar henna tattoo kunnen laten zetten en iedereen heeft nog geshopt en op terras wat travestieten bekeken. Ook dat hoort er bij! Met het shoppen lijken we nu wel klaar deze vakantie. Dit was een laatste dagje Bangkok. Morgen met onze eerste taxichauffeur naar Kanchanaburi. Een volgende belevenis. We hebben er zin in.

• 23 Juli 2014 - 20:57

Ricky V:

Wat een "ge"handel daar in Bangkok..geweldig!!!
    Nu op naar Kanchanaburi dat wordt GENIETEN....

• 24 Juli 2014 - 12:11

Marie Jose:

Wat geweldig om al jullie belevenissen te lezen en fijn dat jullie het zo goed maken. Wij hebben nu even wifi op een terrasje in Plaka een oude wijk in Athene. Geniet nog verder dat doen wij ook. XXX