Fietsen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu Fietsen in Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Anja - WaarBenJij.nu

Fietsen in Bangkok

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

21 Juli 2014 | Thailand, Bangkok

Dit is Bangkok ook. We gaan met 12 andere Nederlanders Bangkok verkennen per fiets. Wat een ervaring. Door steegjes, niet breder dan je fiets, bijna bij de Thaise inwoners binnen fietsen. De geur, de drukte, het leven. Wat een heel andere wereld en wat zouden wij hier zo niet kunnen wonen. Tijdens een tussenstop op de markt laat onze gids Aayee, alle Thaise soorten fruit laat proeven. Heerlijk. En dan op de fiets door Chinatown, dat is dus gewoon met de fiets door een heel drukke markt crossen. En wat zien we dan......loomelastiekjes. Grote zakken vol, alle kleuren. Tja, dat betekent morgen terug en zelf de weg zien te vinden op zoek naar loomelastiekjes. Naast de fiets hebben we vandaag als vervoermiddel nog gezeten in 3 taxi's, de boot, de skytrain en als klap op de vuurpijl...met vijven in de tuktuk! En de rest van de dag, eerst even uitgeslapen (zaten nog niet helemaal in het goeie ritme), uitgebreid ontbeten met sushi, geshopt, jurkjes gekocht, Norbert een overhemd laten maken, bij de Italiaan gegeten en dan vanavond nog een uurtje relaxen in de geweldige hotelkamer! Op tijd slapen want morgen staan alle paleizen, boeddha's, tempels en....loomelastiekjes op het programma.

• 21 Juli 2014 - 20:01

Ricky Goenee:

Wauw.. gaaf hoor !!

Is die extra koffer al gekocht.. ben benieuwd wat voor een overhemd dat dat wel niet is..
    LOOMelastiekjes.. kunnen we gelijk handel opzetten vanuit Bangkok.. zal daar niet een euro per zakje zijn..

Sushi als ontbijt klinkt niet slecht..

GENIET ERVAN!! en vooral blijven schrijven...

• 21 Juli 2014 - 20:32

Ricky V:

Gouden tip hè fietsend door Bangkok toch???