We zijn er - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Anja - WaarBenJij.nu We zijn er - Reisverslag uit Kaatsheuvel, Nederland van Anja - WaarBenJij.nu

We zijn er

Blijf op de hoogte en volg Anja

20 Juli 2014 | Nederland, Kaatsheuvel

We zijn er....om 6.30 uur thuis vertrokken en rond 3.30 uur Nederlandse tijd in ons hotel Chatrium Residence in Bangkok gearriveerd. Dat was dus 8.30 uur Thaise tijd. De reis ging super maar we zijn heel blij dat we direct in onze kamer kunnen en even een paar uur onze ogen dicht kunnen doen. Voor 4 uurtjes want we moeten natuurlijk zo snel mogelijk in het goeie ritme zien te komen. Nadat we de ogen wat beter open hebben zien we pas in wat voor super hotel en kamer we zitten. Wohee.....echt een suite met 3 slaapkamers en 2 badkamers en natuurlijk keuken, zithoek etc. En dan alle mensen van het hotel. We voelen ons echt heel bijzondere gasten.
En nu is het ondertussen 22 uur en begint de energie aardig op te raken. Het is warm en het aantal uren slaap was niet zoveel. Dus wat doen we ....de eerste dag vermoeid, maar met een spannend gevoel afsluiten. We hebben namelijk nog 24 dagen te genieten in Thailand !!

• 20 Juli 2014 - 17:24

Frans En Ricky:

Super !! Geniet van Bangkok !! Veel foto's please !

• 20 Juli 2014 - 20:29

Ad En Ricky:

Veilig aangekomen ....even bijkomen ....en dan het begin van een supertrip